Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krystyna Kotowska
E-mail: k.kotowska@dpskalkow.pl
Telefon: 41 334 38 62 wew.38
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Dom Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie - Godowie
Godów 88
27-225 Pawłów
E-mail: dps.kalkow@poczta.fm
Telefon: 41 334 38 62
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Dom Pomocy Społecznej zlokalizowany jest w dwóch budynkach: wejście główne do budynku A bardzo widoczne, łatwe do zlokalizowania, wyraźnie wyodrębnione od reszty budynku, na wprost bramy wjazdowej na teren budynku. Dojście do budynku znajduje się od głównej ulicy miejscowości Godów 88, jest zadaszone, bezkolizyjne i ma szerokość powyżej półtora metra. Przed wejściem znajdują się trzy stopnie zewnętrzne (proste bez podcięć), obok których, po lewej stronie znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich. Portiernia znajduje się po prawej stronie od wejścia. Drugi budynek B ma identyczne wejście główne, jednak nie ma portierni. Dla obu budynków funkcjonuje jedna portiernia na budynku A. Na teren DPS prowadzą dwie bramy, każda zlokalizowana naprzeciw wejścia do każdego z budynków, jednak użytkowana jest brama przed głównym budynkiem A.
2. Budynek jest parterowy.
3. W DPS nie ma pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych, natomiast każda osoba niepełnosprawna może skorzystać z pomocy portiera, który pełni dyżur na portierni przy wejściu do budynku. Dyżur na portierni pełniony jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
4. Na terenie DPS znajdują się wiele miejsc do parkowania pojazdów.
5. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem po wcześniejszym zgłoszeniu osobie pełniącej dyżur na portierni.
6. W budynku DPS nie ma pętli indukcyjnych. Nad wejściami do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a.
Udogodnienia
Strona internetowa posiada możliwość zmiany kontrastu i wielkości czcionki.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.